8 ביוני 2023

⬅️אחריות לקידום תחום השירות וחווית המטופל במרכז רפואי גדול, בו 601 מיטות ומעלה, ובכלל זה הגדרת ערכי השירות והטמעת תרבות ארגונית ממוקדת מטופל במרכז הרפואי, בשיתוף עם הנהלת המרכז הרפואי.
⬅️הגדרת תכנית לשיפור חווית המטופל בתיאום עם הנהלת המרכז הרפואי ובשיתוף עם מנהלי המחלקות, ובכלל זה הגדרת נוהלי עבודה, ליווי המחלקות ביישום התכניות, ומעקב אחר ההתקדמות.
⬅️בניית תכנית עבודה שנתית בתחום שירות חווית המטופל במרכז, וביצוע מעקב ובקרה אחר יישומה.

🎓השכלה אקדמית (תואר ראשון)
💼לבעלי תואר ראשון – 4 שנות ניסיון בביצוע פרויקטים לשיפור השירות, או
פרויקטים בתחום חווית המטופל.
לבעלי תואר שני – 3 שנות ניסיון כנ"ל.

🔸מספר מכרז: 109487
🔸מיקום המשרה: באר יעקב
🔸מועד אחרון להגשת מועמדות: 08.06.2023

לפרטי המשרה המלאים👈https://tinyurl.com/2popztbe
להגשת מועמדות לחצו כאן👈https://tinyurl.com/2l9wtdfr

דילוג לתוכן