לחברת סייטק בירושלים, דרוש DBA.
- ניהול ופיתוח שרתי MS-SQL.
- הבנה מעמיקה בניתוח ביצועים של MS-SQL.
- הכרה של כלי פיתוח ובדיקה של MS-SQL.
- לפחות שלוש שנות ניסיון כ- DBA.
- ניסיון מוכח ב- 2005 ו– 2008 DB-SQL.
- יכולת הבנה של שרתי DB וכן יכולת להעלות וליזום רעיונות לשיפורים בבסיסי נתונים גדולים מאוד.
- ידע /ניסיון בפיתוח dot-Net – יתרון.
- תואר ראשון במדעי המחשב או מדעים – יתרון.
מייל:noamb@satec-global.com
איזור: ירושלים