22 במאי 2023

בשמים הם דרך מצוינת להריח טוב לאורך היום. עם זאת, הם לא תמיד מחזיקים מעמד כל עוד אנחנו רוצים. במאמר זה נדון כיצד לגרום לבושם שלכם להחזיק מעמד זמן רב יותר. כולל עצות היכן למרוח את הבושם שלכם, באיזה סוג בושם להשתמש ועוד.

היכן למרוח את הבושם שלך

בעת מריחת בושם, חשוב לבחור את המקומות הנכונים. יש למרוח בושם על נקודות דופק, כגון פרקי הידיים, מאחורי האוזניים, הצוואר ומאחורי הברכיים. אזורים אלו פולטים חום גוף, מה שעוזר להפעיל את הריח ולהאריך אותו. בנוסף, אתם יכולים לרסס ערפל קל של בושם באוויר ואז ללכת דרכו. לאפשר לריח להתיישב על הבגדים והשיער שלכם.

וזלין ובושם?

טריק נוסף הוא למרוח כמות קטנה של וזלין או קרם לחות ללא ריח על נקודות הדופק שלכם לפני ריסוס של הבושם. זה עוזר לשמור על הריח על העור למשך זמן ארוך יותר. בעת מריחת בושם, הקפידו להימנע מאזורים מסוימים כגון הפנים והשיער. שכן הדבר עלול לגרום לגירוי בעור ולנזק לשיער שלך.

בנוסף, הימנעו מריסוס בושם ישירות על בדים מכיוון שהדבר עלול להכתים ולשנות את צבעם. גם לכמות הבושם שתשתמשו תהיה השפעה על משך הזמן שלו. יותר מדי בושם יכול להיות מהמם וגם יכול לגרום לריח לדעוך מהר יותר. בעת מריחת בושם, השתמשו בכמות קטנה בלבד ומרחו אותו במספר שכבות לריח עדין יותר שיימשך זמן רב יותר.

איזה סוג של בושם להשתמש

כשבאים לוודא שהבושם שלכם יחזיק מעמד זמן רב יותר, חשוב לדעת את סוג הבושם שתבחרו. באופן כללי, או דה פרפיום או אקסטרייט דה פרפיום הן האפשרויות הקיימות ביותר. סוגי ניחוחות אלו מרוכזים יותר ובעלי ריכוז גבוה יותר של שמנים. כך שהם מחזיקים מעמד הרבה יותר זמן מאשר או דה טואלט. אם אתם מחפשים משהו יותר זול, אז אתם יכולים לבחור באו דה טואלט, שעדיין מציעים ריח נחמד. אלה אינם עמידים כל כך לאורך זמן. אתם יכולים לחפש בשמים עם תווי בסיס כבדים יותר כמו אלגום, פצ'ולי ומושק. הם נוטים להחזיק מעמד זמן רב יותר מאלה עם תווי בסיס קלים יותר.
חפשו בשמים עם תכולת שמן גבוהה יותר. הם יהיו עמידים יותר מאלה עם תכולת שמן נמוכה יותר.

טכניקות שכבות שיגרמו לבושם להחזיק מעמד

טכניקות שכבות הן דרך יעילה לגרום לבושם שלך להחזיק מעמד זמן רב יותר. שכבות פירושה החלת ריחות שונים על חלקים שונים של הגוף שלך בזמנים שונים. זה עוזר להבטיח שתריחו את הניחוח כל היום.
לדוגמה, אתם יכולים למרוח ריח קל על פרקי הידיים שלכם, ריח כבד יותר על הצוואר שלך, או בושם על בסיס אבקה על הבגדים שלך. בעת השכבות, וודאו שהריחות שתבחרו תואמים ואינם מתנגשים. בנוסף לשכבות, ניתן לבחור גם בושם שמחזיק מעמד זמן רב יותר.

מרכיבים סינטתיים שמחזיקים יותר זמן

חלק מהבשמים עשויים עם מרכיבים סינתטיים שמחזיקים מעמד זמן רב יותר משמנים טבעיים, אז חפשו אותם בבחירת ריח. כדאי גם לשקול את סוג הריח הרצוי. ריחות קלים והדרים לא יחזיקו מעמד כל עוד ניחוחות מושקים וכבדים יותר. לבסוף, בעת מריחת הבושם שלך, הקפידו להימנע מאזורים בגוף שיוצרים חום רב, כמו פרקי הידיים והצוואר. אזורים אלה יגרמו לבושם להתנדף מהר יותר, מה שהופך אותו פחות סיכוי להחזיק לאורך היום. מריחה על חלקים קרירים יותר בגוף, כמו החזה ומאחורי האוזניים, תעזור לשמור על הריח לאורך זמן. על ידי ביצוע הטיפים וטכניקות השכבות הללו, תוכל לגרום לבושם שלך להישאר עליך למשך זמן רב יותר. וודאו שאתם בוחרים בניחוח שמתאים לאישיות שלכם ומרחו אותו היכן שהוא יימשך הכי הרבה זמן. עם השלבים האלה, אתה יכול להבטיח שאתה מריח נהדר כל היום.

דברים שיש להימנע מהם

ראשית, הימנעו ממריחת בושם על הבגדים שלך, מכיוון שהשמנים בבושם עלולים להכתים אותם. שנית, הימנעו מריסוס הבושם שלכם באזורים עם הרבה חום, שכן הדבר עלול לגרום לריח לדעוך מהר יותר. שלישית, הימנעו משימוש מתחליבי גוף ריחניים חזקים, מכיוון שהם יכולים להתחרות בניחוח הבושם שלך. לבסוף, הימנעו מהנחת בושם על העור שלך מיד לאחר המקלחת, מכיוון שהאדים והלחות יכולים לפרק את הריח. ביצוע הטיפים האלה יכול לעזור לך לגרום לבושם האהוב עליך להחזיק מעמד זמן רב יותר.

דילוג לתוכן